ח"כ סעדה: "אף אחד לא יעצור את הרפורמה"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ סעדה: "אף אחד לא יעצור את הרפורמה"

    ח"כ משה סעדה במהדורת הבוקר: "הבייס הימני מעוניין להגשים את הרפורמה המשפטית והיא תהיה. אף אחד לא יעצור את הרפורמה"

    משה סעדה | צילום: יוסי זליגר צילום: יוסי זליגר
    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה סעדה (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני) וסיפר כי הותקף אתמול על ידי מפגינים אנרכיסטים מחוץ לביתו. "פעם ראשונה שאני מרגיש כפסע מאלימות. זה קרה כשהלכתי אתמול לתפילת ערבית… אתה רואה את השנאה בעיניים. אנשים שרוממות הדמוקרטיה בגרונם וחרב פיפיות בידם. לולי העוזרים שלי שהגנו עלי בגופם אני מרגיש שזה היה נגמר אחרת".

    לדבריו: "הם צועקים 'דמוקרטיה' אבל מנסים למנוע שיח ומתנהלים באלימות. וזה מגיע מלמעלה. עמוס מלכה אמר נגביל את התנועה שלכם עד שתגנזו את הרפורמה. ואני אומר – אנחנו לא חוששים מכם. דווקא בגלל ההתנהלות הזו אנחנו נגביר ונממש את הרפורמה".

    עוד אמר סעדה: "המשטרה חייבת לאכוף את החוק. צריך להפסיק את האירועים האלה כאן ועכשיו ולמתוח קו אדום חד ערכי וברור".

    הוא התייחס לדיווח על השרים בממשלה ש'מודים שהרפורמה המשפטית מתה': "אם זה נכון למה הם לא מצוטטים בשמם? כי הם יודעים שהבייס הימני מעוניין להגשים את הרפורמה והיא תהיה. אף אחד לא יעצור את הרפורמה".

    על השיחות בבית הנשיא: "בעולם נורמלי יש ערך לשיח והוא היה צריך להתקיים בוועדת החוקה. בעולם לא מתוקן זה מתקיים בבית הנשיא ובמשך חודשים לא קורה שום דבר. אנחנו באמת מעוניינים בפשרה והם מעוניינים להכשיל".

    על הקמת הוועדה לבחירת שופטים שעתידה לקום בינתיים בהרכבה הנוכחי: "אני לא חושב שיש נפקות אם ניתן נציג לאופוזיציה בוועדה לבחירת שופטים או לא, כי ממילא אין לנו רוב בשיטה הישנה".

    על חלקה של לשכת עורכי הדין בוועדה: "אני חושב שלא נכון בכלל שהלשכה תהיה חלק מההליך הזה. על זה כולם מסכימים. אפשר להעביר את הרפורמה בקריאה שלישית בכמה שעות. שעון החול אוזל כי באוקטובר הנשיאה מתחלפת". 

    על החזרת הישיבה בחומש: "התשובה המוחצת לטרור היא התיישבות. חומש זו התשובה שלנו לטרור ולכן זו בשורה".



    0 תגובות